Mister in piscina unei familii

Mister in piscina unei familiiApa extrem de murdara din piscina unei locuinte de pe strada Leontin Ghergariu din Zalau a distrus cheful de scalda al unei familii. Proprietarul a umplut bazinul in noaptea de sambata spre duminica, iar dimineata, din piscina doar broastele mai lipseau la cat de verde, maloasa si plina de mizerii era apa. Nemultumit, zalauanul s-a adresat Protectiei Consumatorilor si Directiei de Sanatate Publica Salaj. Acesta ne-a semnalat ca nu este pentru prima data cand apa de la reteaua de alimentare a orasului este atat de murdara, anul trecut si in urma cu doi ani a fost nevoit sa arunce cate 40-50 de metri cubi de apa din cauza culorii si mizeriilor acesteia.

Reprezentantul Companiei de Apa Somes Cluj Sucursala Salaj, Marcel Zaharia, a aratat ca nemultumirile proprietarului inca nu au fost aduse la cunostinta conducerii societatii furnizoare de apa din Zalau. Managerul unitatii nu s-a pronuntat referitor la cauza care a determinat murdarirea apei, dar a sustinut ca zalauanii nu au motiv de ingrijorare, calitatea apei fiind testata zilnic in mai multe puncte din oras si din afara municipiului. Se va lua o proba de la bransament sa vedem daca parametrii apei se incadreaza in limitele legale. Daca acestia nu sunt conform legislatiei, daca apa a fost murdara din vina noastra, vom suporta consecintele si vom acorda despagubi proprietarului de pe strada Leontin Ghergariu. Deocamdata insa nu am fost informati despre aceasta situatie, dar cand vom fi chemati ne vom deplasa la fata locului cu laboratorul nostru care este singurul acreditat de Ministerul Sanatatii (nu degeaba am investit aici, printr-un proiect european, un milion de lei), recoltam probe, in prezenta proprietarului. Daca nu este multumit, reclamantul poate sa trimita probele spre analiza la orice laborator doreste. Cred ca a procedat invers, anuntand intai pe cei de la OPC si DSP. Precizez ca probe de apa luam doar de la bransament, pentru ca reteaua interioara nu ne priveste. Nu se fac analize ale apei din piscina pentru ca dupa doua – trei zile ea se depreciaza si isi pierde clorul, a apreciat Marcel Zaharia. Directorul CAS Sucursala Salaj a sustinut ca modificarea turbiditatii si a coloritului apei poate fi datorat unei avarii in zona, dar a negat ca a avut loc un astfel de eveniment in arealul si perioada mentionata. In plus, acesta a dat asigurari zalauanilor ca nu sunt motive de ingrijorare referitor la calitatea apei. Noi facem analize in oras in fiecare zi, atat in reteaua de alimentare, cat si la rezervoare. Apa este buna, de calitate si sub nicio forma nu pune in pericol sanatatea populatiei, a afirmat directorul CAS.

Leave a Comment